کد خبر: ۶۷۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۴۹۷
تیم فولاد خوزستان در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات با جذب دو، سه بازیکن دیگر تقویت می شود.
به گزارش خبرداغ  و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری زاده با بیان این مطلب، اظهار داشت: تمرین های تیم با برنامه ریزی های صورت گرفته در منطقه پردیس کرج در حال پیگیری است، نکته قابل توجه در کاروان تیم بالارفتن انگیزه و هماهنگی بین بازیکنان است و این موضوع باعث شد که فولاد بتواند در دیدار با تیم پدیده خراسان در اکثر دقایق برتری اش را به این تیم دیکته کرده و به پیروزی برسد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که در تهران از نزدیک این دیدار را تماشا کرد، افزود: جا دارد به بازیکنان و کادر فنی تیم پدیده خراسان بابت ارائه یک فوتبال جنگنده و زیبا تبریک بگوییم، بنده معتقدم که لیگ شانزدهم می تواند بسیار پربارتر از لیگ های گذشته باشد چراکه تیم های زیادی توانسته اند نفرات خوبی به ترکیبشان اضافه کنند و در زمان خوبی روند آماده سازی پیش از شروع فصل جدید را استارت زده اند، مطمئنا لیگ برتر شانزدهم مدعیان زیادی دارد و کار برای همه تیم ها سخت است.
اژدری زاده با اشاره به عملکرد فولاد در جذب بازیکنان، اظهار داشت: توانستیم با یک کار گروهی که هیات مدیره به بنده و کمیته فنی محول کرده نفرات مورد نظر کادر فنی تیم را جذب و در کنار آن امکانات و پیگیری های لازم برای برپایی سه اردو و بازی های تدارکاتی را فراهم کنیم. البته این پایان کار نیست و مکاتبات و پیگیری های لازم برای جذب سه بازیکن دیگر را در برنامه داریم. باید سریعا به این موضوع رسیدگی شود تا تیم با نفرات کامل و قدرت بیشتر کارش را شروع کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: