کد خبر: ۶۷۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۲۳۹۴
معلمان با سابقه آموزشی 20 سال و یا داشتن سن 50 سال، مشمول قانون تقلیل ساعت کار می شوند.
کدام معلمان مشمول قانون تقلیل ساعت کار می شوند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین چرا آموزش و پرورش فکری به حال فرهنگیان با سابقه کار بالا نمی کند و ما هم باید مثل یک معلم تازه وارد همان میزان ساعت تدریس کنیم؟


در این زمینه محسن نیکویی فرد رییس اداره حقوق و مزایای وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان با سابقه آموزشی 20 سال و یا داشتن سن 50 سال، مشمول قانون تقلیل ساعت کار می شوند.
او تاکید کرد: مشاوران، مربیان بهداشت و نیروهای کادر پرورشی مدارس که سابقه تدریس ندارند هم در صورت داشتن 50 سال سن، مشمول این قانون می شوند .

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
0
با سلام واحترام به استحضار می رساند اخیرا نظری از محسن نیکویی فرد رییس اداره حقوق وزارت مبنی بر تقلیل ساعت کار مشاوران ومربیان بهداشت وکادر پرورشی بالای بیست سال سابقه آموزشی شنیده شده که چون این دسته از همکاران سابقه تدریس ندارند باداشتن 50سال سن می توانند از تقلیل ساعت کار استفاده نمایند.در درجه اول باید گفت بعضی از مربیان بهداشت قبلا آموزشی بودن یعنی آموزگار یا دبیر بودن و سابقه تدریس در کلاس را داشتن وحالا سال هاست به دلایل موجه، مربی بهداشت شدند.پس تکلیف این ها چه می شود؟ ودر درجه دوم باید در جواب فرمایشات ایشان اضافه نمود در سیستم بکفا وصدور ابلاغ این دسته ازهمکاران (مربیان بهداشت) عنوان وکلمه ی رشته تدریس برایشان قید می شود. یعنی چه؟ یعنی کارشان مثل سایر همکاران آموزشی وفرهنگی است ورشته تدریس دارند و به حساب آورده می شود.درست است مثل سایر معلمان دیگرکلاس ثابتی ندارند اما در انجام شرح وظایف وحیطه ی کار خود مجبور هستند در طول سال تحصیلی جهت آموزش دانش آموزان چندین جلسه به کلاس بروند وتدریس(آموزش) نمایندتدریس فقط این نیست که معلم به شاگرد بگوید کتاب را بازکنید. پس نباید تصور شود مربیان بهداشت ومشاوران مثل کارمندان اداری در مدارس یادر ادارات ،صندلی نشین هستند!!در ضمن توجه شما به دستور العمل ساعت تدریس هفتگی شاغلین مشاغل طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور مربوط به سال 92 13معاونت پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش می کنیم که اگر توجه نمایید در صفحه سیزده این دستور العمل مربیان بهداشت ومشاوران و... هم ردیف مشاوران وآموزگاران ودبیران آورده شده است وخصوصا درماده چهار (همین صفحه)به صراحت آورده وگفته شده است. .واین چیزی که از جانب ایشان در رسانه ها آورده شده اصلا وابدا پایه وسندیت ندارد .حال اگر به اجبار این چهارساعت تقلیل کار به این گروه ودسته ازمعلمان (مربیان بهداشت ومشاوران ..)تعلق نگیرد وچنانچه خدای ناکرده، همین مربی بهداشت دریک روز کاری هفته در مدرسه ویادر حین آمدن به مدرسه اتفاق بدی( تصادف ،....) پیش بیاید مسبب وپاسخگو این حادثه باید وزارت آموزش وپرورش باشدواین معلم صددرصد به مراجع قانونی شاکی خواهد شد.. در ضمن این دستور العمل از سوی وزارت خانه به ادارات شهرستان ها ارسال گردیده ودر دسترس وزارتخانه می باشد.
باسپاس-مازندران-مربی بهداشت8/5/95
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
2
سلام مراقبان سلامت‌مدارس با توجه به حجم بالای کار و فرسودگی شغلی بعد از بیست سال سابقه نیاز به تقلیل ساعت کاری بدون توجه به سن دارند خواهشمندیم بررسیهای لازم را انجام دهید با تشکر
یا خدا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
2
سلام مراقبان سلامت‌مدارس با توجه به حجم بالای کار و فرسودگی شغلی بعد از بیست سال سابقه نیاز به تقلیل ساعت کاری بدون توجه به سن دارند خواهشمندیم بررسیهای لازم را انجام دهید با تشکر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: