کد خبر: ۶۷۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۹۸۵
عامل کوتای ترکیه مشخص شد؛
کودتای شب گذشته ارتش ترکیه از چشم هواداران پرسپولیس دور نماند و آنها با کامنت هایی در اینستاگرام اردوغان خواهان بازگشت طارمی شدند.
اردوغان، طارمی و رضاییان را عامل کودتا می داند/ طارمی برمی گرددبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شب گذشته ارتش ترکیه علیه دولت فعلی این کشور کودتا کرد اما این کودتا به سرانجام نرسید. ساعتی از این کودتا نگذشته بود که هواداران پرسپولیس به صفحه مجازی رییس جمهور ترکیه حمله کردند و خواهان بازگشت طارمی به پرسپولیس شدند. پرسپولیسی ها نوشتند: "آخجون ترکیه نا امن شده و طارمی بر می گردد."
 
همچنین پس از این حادثه لطیفه هایی در فضای مجازی دست به دست شد که یکی از آنها نامه رجب طیب اردوغان به باشگاه پرسپولیس و واکنش او به حضور طارمی و رضاییان در ترکیه بود؛ اردوغان: هر چی می کشم از لژیونر شماست، روز اومدنش فرودگاه استانبول ترکید، حالا هم که کودتا شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: