کد خبر: ۶۷۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۵۵
آخرین اخبار و شایعات از مهاجم پرسپولیس؛
طارمی گفته تحت هرشرایطی به دنبال جدایی است حتی اگر مشمول جریمه و محرومیت بشود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مهاجم پرسپولیس در تلاش است تا قبل از پرواز تیم ریزه اسپور به مونیخ ، فسخ قرارداد خود را از این باشگاه ترک بگیرد.

 

  طارمی که قراردادی سه ساله با ریزه اسپور بسته است قصد دارد با هر شرایطی به ادامه حضور خود در جمع آبی ها پایان دهد اما به نظر هم نمی رسد که بتواند به سادگی از زیز بار تعهد خود خلاص بشود .


طارمی که در حال حاضر گوش به جلساتی دارد که بین وکیل او ، مدیر برنامه هایش و البته مدیران باشگاه برگزار می شود ، بنا به گفته نزدیکانش ممکن است تا فردا از ریزه اسپور برگه ازادی اش را بگیرد . البته ریزه ای ها در جلسه اعلام کرده اند باید پیشنهاد رسمی باشگاه بعدی بیاید و روی آن نظر بدهند .


این که پرسپولیس آماده خرید مجدد طارمی هست یا نه سئوال مهمی است که هنوز پاسخی ندارد ، حداقل تا فردا صبح . نکته دیگر هم این که طارمی گفته تحت هرشرایطی به دنبال جدایی است حتی اگر مشمول جریمه و محرومیت بشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: