کد خبر: ۶۷۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۹۵
حسین هدایتی گفت:از هواداران پرسپولیس می خواهم که موضوع طارمی را فراموش کنند.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،وی در گفت گویی درباره جدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان از پرسپولیس اظهار داشت:این دو بازیکن جوانان خوب ما هستند.آنها برای دربی زحمت کشیدند و 4 تایی را ساختند.نباید آنها را نابود کرد.باید گذشت کنیم.

وی درباره اینکه برخی معتقدند با ندادن پول توسط او طارمی رفتنی شد گفت:پروین یک اصطلاحی دارد که این ها همه کشک است.من با مهدی وارد مذاکره عددی نشده بودم.به او گفتم به خاطر مردم یک سال دیگر بمان.با طارمی یک رابطه دوستی برقرار کرده بودم.مهدی متقاعد شده بود بماند ولی او بحث هایی داشت که اگر تعریف کنم فوتبال ایران به حاشیه می رود.

هدایتی افزود:مساله طارمی مالی نبود.در ترکیه هم پول آنچنانی نگرفت.در پرسپولیس پولی که می گرفت از تیم ترکیه ای بیشتر بود.از هواداران پرسپولیس می خواهم که موضوع طارمی را فراموش کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: