کد خبر: ۶۷۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۷۷۳
نتايج قرعه‌كشي ليگ شانزدهم استقلالي‌ها را هم نسبتا راضي كرده است.
به گزارش خبرداغ ،نتايج قرعه‌كشي ليگ شانزدهم استقلالي‌ها را هم نسبتا راضي كرده است.

 

شايد قبل از برداشتن قرعه‌ها، اين نگراني در اردوي استقلال وجود داشت كه داربي تهران در هفته‌هاي اول يا دوم قرار بگيرد و آنها مجبور شوند بدون رحمتي برابر رقيب ديرينه قرار بگيرند. با اين وجود چنين اتفاقي رخ نداد. استقلالي‌ها در بازي خانگي با نفت تهران و نيز مسابقه بيرون از خانه با استقلال خوزستان از امتياز استفاده از سنگربان‌شان محروم هستند؛ قرعه‌اي كه مي‌توانست به مراتب بدتر باشد و يك استارت سخت‌تر را براي منصوريان مقرر كند. مهمترين نكات قرعه فعلي براي استقلال اين است كه آنها از يك كابوس نجات يافتند، اما كابوسي ديگر پيش راه‌شان باقي ماند.

 

مشكلي كه حل شد

استقلال در دو فصل گذشته، پيش‌داربي‌هاي سختي داشته است. اين تيم در ليگ چهاردهم ناچار شد قبل از دوئل با پرسپوليس به مصاف تراكتورسازي برود كه اين مسابقه براي آنها حواشي و مشكلات بسيار زيادي به همراه داشت. هنوز يادمان نرفته داستان محروميت كرار جاسم را كه در دور رفت آن سال حسابي دست قلعه‌نويي را خالي گذاشت. تراكتور در آن سال طوري استقلال امير را خالي كرد كه ركورد شكست‌ناپذيري قلعه‌نويي برابر پرسپوليس از بين رفت و او حتي «دبل» شد. استقلال فصل گذشته نيز ناچار شد قبل از داربي به مصاف سپاهان برود. اگرچه سپاهان تيم قدرتمند سال‌هاي گذشته نبود، اما به خصوص در دور برگشت حسابي باعث آزار استقلالي‌ها شد. حالا امسال آبي‌ها يك پيش‌داربي نسبتا آسان برابر ماشين‌سازي تبريز دارند و در عوض اين پرسپوليس است كه قبل از شهرآورد بايد به مصاف تراكتورسازي برود.

 

مشكلي كه حل نشد

استقلال در چند سال گذشته هفته‌هاي پاياني را با مسابقات دشوار پشت سر گذاشته است. اين تيم در فصول اخير ناچار شده ليگ را با حضور مقابل تيم‌هايي همچون تراكتورسازي، سپاهان و پرسپوليس به پايان برساند كه همين مساله در هفته‌هاي حساس و سرنوشت‌ساز، باعث لطمه ديدن آبي‌ها شده است. حالا قرعه‌كشي ليگ شانزدهم نشان مي‌دهد امسال هم اين مشكل حل نشده و استقلال باز هم در گردنه‌هاي آخر، رقباي گردن‌كلفتي پيش رو خواهد داشت. فصل براي آبي‌ها با حضور در مقابل سپاهان اصفهان به پايان مي‌رسد. دو هفته به پايان فصل هم طبق معمول بازي با تراكتورسازي براي استقلال گنحانده شده كه قطعا مصاف سختي است. به ويژه حضور قلعه‌نويي روي نيمكت تيم تبريزي، كار را براي آبي‌پوشان سخت‌تر هم مي‌كند. سال گذشته استقلال در بازي با همين تراكتورسازي در شرايط مشابه قهرماني را از دست داد. اين همان مسابقه معروفي بود كه فرهاد مجيدي در پايانش وارد زمين شد، دور افتخار زد و براي مردم دست تكان داد! بايد ديد آيا اين فصل هم دور افتخار تلخ فرهاد در كار خواهد بود يا نه؟

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: