کد خبر: ۶۷۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
تعداد بازدید: ۳۴۷
پرواز امروز ایران ایر از تهران به مقصد لندن با بیش از ۸ ساعت تاخیر روبرو شده و گلایه مسافران را به دنبال داشته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: پرواز پنجشنبه ایران ایر به مقصد لندن به شماره پرواز ۷۱۱ که قرار بود ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه صبح انجام شود با تاخیر بی سابقه‌ای روبرو شده است.

براین اساس، ساعت ۷ صبح اعلام شد که این پرواز تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تاخیر دارد اما دوباره ساعت ۱۲ ظهر به مسافران اعلام کردند که احتمالا ساعت ۱۷ و ۳۰ این پرواز انجام می گیرد اما هنوز قطعی نیست.

یکی از مسافران در تماس با خبرنگار مهر با بیان اینکه این مردم از این تاخیرهای طولانی خسته شده‌اند، افزود: متاسفانه تمام برنامه‌های کاری را به اجبار لغو کردم و از فرودگاه برگشتم.

وی با اشاره به اینکه این تاخیرهای طولانی موجب بی اعتمادی مسافران به سیستم حمل و نقل هوایی داخلی می شود، گفت: یک مشکل فنی باعث کنسلی یک پرواز می شود و مسافران را ساعت ها سردرگم می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: