کد خبر: ۶۷۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۳۴۸
عضو هئیت رییسه فراکسیون امید در واکنش به ادعای سخنگوی موقت فراکسیون امید درخصوص متفق‌القول بودن این فراکسیون در خصوص استیضاح وزرا گفت: استیضاح وزرای دولت در اولویت کاری فراکسیون امید نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو هیئت رییسه فراکسیون امید در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در واکنش به ادعای سخنگوی موقت فراکسیون امید درخصوص متفق‌القول بودن این فراکسیون در خصوص استیضاح وزیر کار گفت: طرح استیضاح نظر شخصی ایشان بود و هیچ اتفاق نظری همچنان که آقای عارف گفتند وجود ندارد. 

 او با بیان اینکه این اظهارات، نظر شخصی ایشان است تاکید کرد: او سعی کرده در این بیانیه اظهاراتش را به هیات رییسه، آن هم به اتفاق نظر هیأت رییسه، تعمیم دهد. 

صادقی با اشاره به اینکه من قبلا واکنش کافی به اظهارات ایشان نشان داده‌ام مجددا تاکید کرد: رییس فراکسیون امید، محمدرضا عارف نیز نظرش را در خصوص استیضاح وزرا اعلام کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: