کد خبر: ۶۷۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۶۹۸
سردار هادیانفر:
رئیس پلیس فتا از شناسایی عامل ساخت کلیپ های دورغین برای مخدوش کردن چهره پلیس خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: سردار کمال هادیان فر با اشاره به اینکه متاسفانه مدتی است برخی از کاربران با سوء استفاده از عنوان و نشان پلیس در فضای مجازی و بویژه در شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان تحت موبایل اقدام به انتشار مطالب و کلیپ های تصویری دروغین از برخورد پلیس با مردم می کنند، گفت: رعایت حقوق شهروندی همیشه سرلوحه کار تمامی نیروهای پلیس درکشور است و رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به  انتشار چندین ویدئوی دروغین از رفتار پلیس با مردم در شبکه های اجتماعی گفت: به تازگی ویدئوی از تجاور به دختر بازداشت شده توسط مأموران پلیس یا واژگونی خودروی گشت ارشاد در زیر پل سید خندان منتشر شده است که تمامی این  کلیپ ها دروغین و ساختگی است.

به گفته رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی بررسی ها نشان داد فیلم مربوط به واژگونی خودروی گشت ارشاد مربوط به سال 88 است که فتنه گران پس از مشاهده ماموران بی دفاع نیروی انتظامی و با سوء استفاده خودرو را واژگون می کنند.

هادیان فر با بیان اینکه عامل اصلی انتشار این تصاویر شناسایی شده است، گفت: این افراد به دنبال اهداف دیگری هستند و قصد دارند چهره پلیس را مخدوش کنند.

وی در پایان از هموطنان خواست به این گونه کلیپ ها که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکرده و با مراجعه به سایت پلیس فتا این موضوعات را از طریق قسمت ارتباط با ما به پلیس اطلاع دهند تا ناامن کنندگان امنیت جو روانی جامعه شناسایی شده و با آنها برابر قانون برخورد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: