کد خبر: ۶۷۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
تعداد بازدید: ۳۴۲
حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محمدی در بخش‌هایی از برنامه تلویزیونی «متن، حاشیه» اظهار کرد: بحث حقوق‌ها حرف امروز نیست؛ متاسفانه در طول سالیان شکل گرفته و دو - سه درصدش هم به این دولت نمی‌رسد. ما مفاسد بزرگ داشتیم و ذهن همه درگیر مبارزه با آن بوده است.
وزیر دادگستری درباره فیش‌های حقوقی: متاسفیم!به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، وی ادامه داد:  ما متاسفیم و تلقی ما نبود که چنین حقوق‌ها و پرداخت‌هایی وجود دارد؛ البته برخی حقوق‌های 30 میلیونی برای برخی وزیر دادگستری: متاسفیم دستگاه‌ها روال عادی شده بود و ما عذرخواهی می‌کنیم و حتما در این مقوله غفلت داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های کنترل نظارتی باید هشدار می‌دادند که ندادند و ما تا موضوع را متوجه شدیم حساس شدیم؛ زیرا این موضوع آبروی نظام است و اگر این اتفاقات در نظام بماند بی‌آبرویی است.


 وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: باید قاطعانه با این موضوع برخورد و آن را اصلاح کنیم تا تکرار نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شمارش معكوس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
0
0
واي به روزي كه بگندد نمك.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: