کد خبر: ۶۷۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۷۱۴
استقلال پول بده نیست؛
سنگربان باتجربه فصل پیش استقلال اعلام کرده کنج منزل می نشیند اما حاضر به فسخ قراردادش نیست.
تماس افشارزاده با طالب لو؛ توفیقی خیالش را راحت کردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وحید طالب لو 50 درصد بابت لیگ پانزدهم و 90 درصد از قرارداد لیگ چهاردهم خود از استقلال را هنوز وصول نکرده و طلبکار است.
 
البته این سنگربان باتجربه هنوز یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد ولی با این وجود در لیست مازاد علیرضا منصوریان قرار گرفته است.
 
طالب لو که با پیشنهاد یکی دو تیم لیگ برتری مواجه شده خوب می داند اگر از استقلال جدا شود یا فسخ کند دیگر به مطالبات خود نخواهد رسید بنابراین اعلام کرده کنج منزل می نشیند اما حاضر به فسخ قراردادش نیست.
 
البته بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در تماس تلفنی با طالب لو قول پرداخت پولش را داده است منتهای مراتب پندار توفیقی دبیر هیأت مدیره و مرد همه کاره این روزهای باشگاه، آب پاکی را روی دست وی ریخته و گفته است: «پولی نداریم و هر کس هم قولی به تو داده عملی نخواهد شد!»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: