کد خبر: ۶۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۸۱۸
نیمه اول دیدار دوستانه پیکان و ذوب آهن با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، بازی دوستانه دو تیم پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 17:10 در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که حاشیه های این بازی به شرح زیر است:

* حدود 50هوادار از نزدیک بازی امروز پیکان مقابل ذوب آهن را تماشا می کنند.

* در غیاب رحمان احمدی امروز صادقی بازوبند کاپیتان پیکان را بر بازو بست گفته می شود اولویت کاپیتان های پیکان به ترتیب رحمان احمدی، امیرحسین صادقی و محمدصادق بارانی می باشند.

* یک هافبک برزیلی که برای حضور در تمرینات ذوب آهن به تهران سفر کرده امروز با لباس شخصی بازی این تیم را تماشا می کند و قرار است از فردا در تمرینات تیم پیکان شرکت کند.

* در غیاب یحیی گل محمدی امروز مجتبی حسینی وظیفه هدایت ذوب آهن را برعهده داشت.

* با توجه به اینکه تیم ذوب آهن امشب ساعت 20:30 پرواز دارد مسوولان این تیم از کادر فنی پیکان خواستند در صورت امکان این بازی را زودتر از حد معمول برگزار کنند اما باز هم بازی از ساعت 17:10 آغاز شد.

* اصغر قربانعلی پور بدنساز پیکان در هنگام کردم با اکثر بازیکنان ذوب آهن به  خوش و بش پرداخت او سابقه همکاری با این تیم را در کارنامه خود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: