کد خبر: ۶۷۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۴۷۵
بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی گفت:قرعه تیم فوتبال تراکتور سازی در لیگ شانزدهم به بهترین شیوه رقم خورده است.
عشوری:مردم تبریز از تیم قهرمانی می خواهند/قرعه تراکتور مناسب استبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سینا عشوریدرباره  قرعه کشی شب گذشته تیم فوتبال تراکتور سازی اظهار کرد:به نظرم باید گفت تراکتور در قرعه مناسبی قرارگرفته است و تلاش می کنیم از همین هفته های نخستین با جمع کردن امتیازات صدر نشینی خود را تثبیت کنیم.

وی درادامه افزود: ما تلاش می کنیم در لیگ شانزدهم قهرمان شویم چرا که مردم تبریز از بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی قهرمانی می خواهند. و مردم این شهر فقط با قهرمان شدن تیم راضی می شوند.

عشوری با اشاره به شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی عنوان کرد: باتوجه به آسیب دیدگی که برایم پیش آمده است در تمرینات این تیم حضور ندارم اما با توجه به حضور ستاره ها و انجام تمرینات منظم شرایط تیم خوب است.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی با پرداختن به وضعیت آسیب دیدگی اش گفت: باتوجه به مشکل آسیب دیدگی ام مدتی را از تمرینات تیم به دور خواهم بود اکنون مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی هستم و از هفته بعد نرم دویی را آغاز وسپس به تمرینات گروهی اضافه می شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم که تراکتورسازی با حمایت هوادران پرشور تبریزی امسال قهرمان لیگ شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: