کد خبر: ۶۷۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۳۶۷
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم با پی گیری مسئولان امر وضعیت ورزش پرطرفدار فوتبال وخیم نشود.
دین محمدی:مسئولان پی گیر فساد باشند تا وضع بدتر نشودبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس دین محمدی در باره فساد در فوتبال اظهار کرد: باید عنوان کنم شک نکنید فساد در فوتبال وجود دارد و همین امر وضعیت فوتبال کشورمان را از حالت زیبای خود خارج ساخته است.

وی در ادامه افزود: ای کاش زودتر از این ها هم در راستای مبارزه با این پدیده گامهای ارزنده برداشته می شد چراکه نیاز بود با این معضل برخورد جدی صورت می گرفت. و اکنون که قرار است گامی برداشته شود امیدوارم موجب رفع این آسیب شود.

دین محمدی عنوان کرد: من از پی گیری مسئولان استقبال می کنم چراکه اگر اقدامی صورت نگیرد روح زیبای ورزش آسیب جدی می بیند. و امیدوارم مسئولان اقدام کنند تا وضع از این بدتر نشود .

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: اکنون فساد در فوتبال باعث شده که زیبایی های این زشته ورزشی دیده نشود و حال و وضع این رشته را وخیم کرده است و مبارزه اساسی می تواند عامل بازگشت روحیه پهلوانی گردد.

وی یاد آورشد: امیدوارم مسئولان با جدیت در راستای این معضل فوتبال بکوشند و باید گفت که جای بسی تقدیر دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: