کد خبر: ۶۷۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۵۵۸
اتفاقی جالب در تمرین نفت تهران؛
ملی پوش ایرانی تیم السد قطر تصمیم گرفته در روزهای تعطیلی لیگ ستارگان مدتی در تمرینات تیم سابق خود حاضر شود تا آمادگی اش را حفظ کند.
پورعلی گنجی شاگرد علی دایی شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، این روزها تمرینات تیم نفت تهران در حالی زیر نظر علی دایی برگزار می شود که یک میهمان آشنا هم در آن حضور دارد.
 
مرتضی پورعلی گنجی ملی پوش ایرانی تیم السد قطر تصمیم گرفته در روزهای تعطیلی لیگ ستارگان مدتی در تمرینات تیم سابق خود حاضر شود تا آمادگی اش را حفظ کند.
 
جالب آنکه این مدافع سرزن در تمرینات نفت با دقت به توصیه های علی دایی هم گوش می کند که سابقه بازی در لیگ قطر و همین تیم السد را در کارنامه دارد.
 
گفتنی است پورعلی گنجی که در کنار ژاوی معروف بازی می کند فصل گذشته از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بازماند اما به نظر می رسد السدی ها برنامه های خاصی برای فصل آینده داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: