کد خبر: ۶۷۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۱۱۶۶
دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: می خواهم در سال آخر حضورم در جمع پرشورها دو جام قهرمانی را کسب کنیم.

به گزارش خبرداغ،محمدرضا اخباری درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود در گفت وگو با کاپ، اظهار داشت: بعد از آخرین تمرین تراکتورسازی در تبریز از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدم که البته چیز مهمی نبود و با کمک دکتر صادقی خودم را رساندم. از دیروز تمرینات سبک دروازه بانی را آغاز کردم و از حالا مشکل خاصی ندارم و تمریناتم را پرفشارتر انجام خواهم داد.

وی درباره صحنه آسیب دیدگی محمدامین بهرامی  دروازه بان جوان تراکتور سازی خاطرنشان کرد: دروازه بانی پستی است که همیشه خطر گلرها را تهدید می کند.خوشبختانه در آن صحنه اتقاق بدی برای گلر ما رخ نداد و با کمک دکتر نوری زاده  کارهای اولیه انجام شد و در MRI هم مشخص شد که خطر جدی ای نبوده است با آنکه صحنه بدی بود اما باید خدا را شکر کنیم که حادثه بدتری رخ نداد.

اخباری درباره وضعیت دروازه بان های تراکتورسازی و اعتمادی که قلعه نویی به او دارد بیان داشت: آقای قلعه نویی همیشه به من لطف داشته اند و ممنون ایشان هستم. گلری موفق است که نوسان نداشته باشد. البته برای هر بازیکن حرفه ای روزهای بد فوتبالی پیش می آید اما گلری موفق است که روزهای بدش کمتر باشد. امسال ما شرایط ویژه ای داریم و می خواهیم برای قهرمانی خیز برداریم.

وی با اشاره به ستاره های این فصل تراکتورسازی گفت: ستاره ها کار را سخت می کنند زیرا انتظارات را بالا می برند اما من قول می دهم که تراکتورسازی در دو جام مدعی قهرمانی است. امیدوارم آخر فصل بتوانیم هر دو جام را بالای سر ببریم.

این دروازه بان درباره کارلوس کی روش و اعتقادی که این مربی به او دارد تصریح کرد: تلاشم را می کنم تا باز هم به تیم ملی دعوت شوم. آقای کی روش در دو سال اخیر در تمام اردوها از من دعوت کرده است و این فصل هم هدف اصلی ام تیم ملی است.

وی درباره تماشاگران تراکتورسازی گفت: ما در انتهای لیگ گذشته تماشاگران مان را با سکوها آشتی دادیم و امسال هم در شروع کار در هر جلسه تمرین 4، 5 هزار نفر به محل تمرینات ما می آمدند. این حضور آنها مسوولیت ما را سنگین تر می کند.

اخباری درباره وضعیت قرارداد خود و اینکه در پایان فصل از تراکتور جدا خواهد شد خاطرنشان کرد: من به عنوان سرباز به اینجا آمدم و در پایان فصل باید به سایپا برگردم چون با آنها قرارداد دارم و بعید می دانم آنها راضی شوند که من از این تیم جدا شوم. همین مساله انگیزه ام را چند برابر می کند. می خواهم با قهرمانی از تراکتورسازی جدا شوم تا خاطره ای خوش از خودم در ذهن طرفداران باقی بگذارم.

سنگربان تیم تبریزی درباره تابارس مربی دروازه بان های تراکتورسازی گفت: واقعا اتفاق خوبی بود که این مربی امسال هم کنار ما ماند. ممنون او هستم. خودش هم گفته آمده تا تغییراتی مهم در دروازه بانی تراکتورسازی به وجود آورد.

وی درباره حضور جاسم کرار و نگرانی بابت حاشیه سازی او بیان داشت: خداراشکر چیزی از او ندیدم. کرار پسر خوبی است و ارتباط بسیار خوبی با تمام بازیکنان تیم برقرار کرده است. من مطمئن هستم با این کرار آماده راه مان برای قهرمانی هموارتر خواهد شد.

اخباری درباره دومین فصل همکاری اش با امیر قلعه نویی تاکید کرد: امیرخان آدم مهربانی است. برای بازیکن هر کاری که لازم باشد انجام می دهد چه در زمین فوتبال و چه در بیرون فضای فوتبال. اینها نشان دهنده معرفت اوست. من مطمئنا در پایان فصل باید از تراکتورسازی جدا شوم و شاید این آخرین سال حضورم در کنار آقای قلعه نویی باشد به همین دلیل می خواهم با قهرمانی از آنها جدا شوم.

وی درباره نفرات خط دفاعی تراکتورسازی گفت: ما در دفاع بازیکنان ارزشمندی را جذب کردیم درست است که امسال شجاع در کنار ما نیست اما نفراتی چون مهدی زاده، بنگر، محمدی و خالد می توانند بهترین خط دفاعی را در لیگ برتر برای تراکتورسازی بسازند. از نظر من اینها بهترین مدافعان ایران هستند.

دروازه بان تراکتورسازی درباره این انتقاد که میانگین سنی تیمش در لیگ شانزدهم بالاست، اذعان داشت: به نظر من امسال اشکالی ندارد که سن تیم ما بالا باشد. ما در جام باشگاه ها حضور نداریم و فشار روی تیم مان کمتر است. سال قبل شرایط فرق می کرد و خستگی حضور در سه رقابت مهم روی تیم اثر گذاشته بود اما امسال همین بازیکنان باتجربه می توانند تراکتورسازی را به قهرمانی برسانند.

اخباری در پایان درباره عملکرد دروازه بان ها در جام ملت های اروپا و همچنین اشتباه عجیب نویر دروازه بان آلمان در دیدار با فرانسه گفت: در این جام بار دیگر ثابت شد که دروازه بان های بزرگ هم دچار اشتباه می شوند. جوهارت نیز با آن همه تجربه اشتباهات بدی داشت. به نظر من در این جام گلرهایی چون بوفون و کورتوآ عملکرد خوبی را داشتند و من شخصا به کار کورتوآ علاقه مند بودم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: