کد خبر: ۶۷۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۴۲۷
کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت: شکر خدا تیم مان در بازی با پیکان نشان داد که تا چه اندازه می تواند برای رقبایش در لیگ خطرناک باشد.
کیانی:مقابل پیکان به آب و آتش نزدیم/ به تراکتوری ها کادو می دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،مهدی کیانی درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر پیکان اظهار داشت: این بازی اول ما در این مدت بود. تیم مان بعد از مدتها بازی کرد و از طرفی در کوران بدنسازی هم بودیم و نمی خواستیم خیلی به خودمان فشار وارد کنیم. شکر خدا بازی بدون مصدوم تمام شد و از طرفی تیم مان هم نشان داد که چه پتانسیلی دارد.
وی ادامه داد: خوشبختانه با حریف خوبی هم بازی می کردیم که از نفرات خوبی در تیمش بهره می برد. آقای جلالی از مربیان خوب لیگ برتری است که تیم خوبی را ساخته است ولی با این حال فکر می کنم می توانستیم این تیم را شکست بدهیم. به دستور کادر فنی خیلی در این بازی به آب و آتش نزدیم و فقط قصد داشتیم ضمن انجام یک بازی فوتبال دستورات تاکتیکی تمرین شده در هفته های اخیر را مرور کنیم.
هافبک تیم تراکتورسازی در ارتباط با هماهنگی تیمش توضیح داد: خوشبختانه هماهنگی ما خوب بود. گرچه این دیدار اول تیم ما محسوب می شد. بازیکنان تراکتور همه باتجربه هستند و زمان زیادی نیاز ندارد که به هماهنگی برسند. به همین خاطر دیروز هم بازی هماهنگی از تراکتور شاهد بودیم.
کیانی در این باره که کرار تا چه اندازه با گلزنی از زیر فشارهای منتقدانش خارج شد گفت: کرار بازیکن بزرگی است و می تواند با بازی های خوبش علاوه بر خودش به تیم هم کمک کند.او بازیکنی است که اگر کسی کاری به کارش نداشته باشد یک فوتبالیست در خدمت تیم است. بازیکنی رو به جلو که وقتی راه می افتد تیم را هم راه می اندازد.
وی ادامه داد: بازی ما مقابل پیکان در هوای گرم تهران برگزار شد. ما هنوز توانایی 90 دقیقه دویدن را نداریم اما با این وجود مسابقه مفیدی بود.همین که توانستیم یک بازی انجام بدهیم و خودمان را کنار هم درون میدان ببینیم کمک زیادی به ما کرد. 
بازیکن تراکتورسازی درباره حضور طرفداران تیمش در پیکان شهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه تراکتور همه جای ایران طرفدار دارد. تهران که نصف بیشترشان آذری هستند و جای خودش دارد. انشاالله با حمایت همین طرفداران فصل بعد بتوانیم یک کادوی خوب در حد قهرمانی به آنها بدهیم.
کیانی در پایان با اشاره به حضور تیمش در جام شهدا تاکید کرد: ما هرچه داریم از شهدا و جانفشانی های آنهاست. آرامش امروز وطن مان مدیون خون پاک آنهاست. وظیفه مان بود که در این جام شرکت کنیم تا یادی بشود از این عزیزان. البته قبل از آن هم با استقلال خوزستان بازی داریم. هرچه بیشتر تا قبل از لیگ بازی کنیم به نفع خودمان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: