کد خبر: ۶۷۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۳۳
معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: از هواداران می‌خواهیم همانطور که سال گذشته به تیم اعتماد داشتند و حمایت‌های خودشان را نسبت به تیم اعلام کردند، امسال هم به انتخاب آقای برانکو ایمان داشته باشند.
اقدام جدید پرسپولیس برای جذب 2 بازیکن جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمد ترکاشوند اظهار داشت: شرایط اردو خیلی خوب است. در جلسه‌ای که با آقای برانکو داشتم، ایشان نیز از شرایط اردو، آمادگی بازیکنان و امکانات، بسیار راضی بودند.
 
وی در خصوص جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: در حال حاضر برای جذب دو بازیکن جدید اقداماتی را آغاز کرده‌ایم. به دنبال دو بازیکن در پست‌های دفاع و فوروارد هستیم و انشاا... بتوانیم با اضافه شدن آنها تیم را کامل کنیم تا بتوانیم جوابگوی هواداران خوبمان باشیم.
 
ترکاشوند در ادامه خاطرنشان کرد: البته صحبت‌های ابتدایی با ماریچ شده است و امیدواریم بتوانیم او را در اردوی اوکراین به تیم اضافه کنیم. در مورد مهاجم هم، چند گزینه آقای برانکو در نظر دارند و تحت بررسی هستند و در صورت نهایی شدن، شرایط قرارداد این بازیکن را نیز فراهم خواهیم کرد تا هر چه زودتر به تیم اضافه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: