کد خبر: ۶۷۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۶۹۶
بیگ زاده؛
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: «همه می‌دانند من اهل بازارگرمی نیستم و پیشنهاد کشور کرواسی جدی است.»
دوست دارم به لیگ کرواسی بروم / رامبد جوان به دخترم قول دادهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  هاشم بیگ‌زاده در خصوص آخرین شرایط خود و انتخاب تیمش صحبت‌های زیر را انجام داد:
 
* بالاخره تکلیف تیم آینده‌ات چه شد؟
- در حال مذاکره هستیم. دو سه تیم در ایران هستند که پیشنهاداتی داده‌اند و من هم در حال بررسی آنها هستم. یکی دو پیشنهاد هم از لیگ تایلند و کرواسی دارم که با آنها هم در حال مذاکره هستیم.
 
* واقعا می‌خواهی خارج از ایران بازی کنی؟
- چرا که نه! آنها با مدیر برنامه‌های من تماس گرفتند و اتفاقا دیروز هم کلی پیگیر مسئله بودند.
 
* پیشنهاد اینقدر جدی است؟
- حتما آنقدر جدی هست که پیگیری می‌کنند. خودتان هم می‌دانید من اهل بازارگرمی نیستم و دوست داشتم بعد از قطعی شدن خبرش رسانه‌ای شود. تا فردا وضعیتم مشخص می شود.
 
* دوست داری به کدام تیم بروی؟
- خیلی خوب است اگر بتوانم به کشورهای خارجی بروم و در کشوری مثل کرواسی بازی کنم. به هر حال تیمهای اروپایی از سطح بالایی برخوردار هستند اما باید شرایط بسنجم و بعد بهترین تصمیم را بگیرم.
 
* ماندنت در ایران چند درصد است؟ با کدام تیم داخلی مذاکره کرده ای؟
- مذاکراتی را با صبایی ها داشتم و تلفنی با مرفاوی صحبت کردم. اگر پیشنهادات خارجی مرا متقاعد نکند و نخواهم لژیونر شوم، احتمالا انتخابم در ایران تیم صبا خواهد بود. همانطور که گفتم در حال مذاکره هستم ولی خیلی دوست دارم به خارج از ایران بروم. اگر شرایط مهیا شود عالی است. این روزها هم با مربی بدنساز در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کنم تا آماده باشم.
 
* حضورت در خندوانه به همراه استقلالی‌ها هم خیلی سر و صدا کرد.
- بله همینطور است. اتفاقا رامبد جوان به دخترم قول داده هر وقت جناب‌خان آمد من را دعوت کند تا برایم شعر دی‌ماریا را بخواند (باخنده). برنامه بسیار خوبی بود و حتی بحث‌های جدی هم مطرح شد. حالا منتظر هستم یک روز در کنار جناب‌خان و از زبان او شعر دی‌ماریا را بشنوم.
 
* فینال یورو 2016 را چگونه پیش بینی می کنی؟
- من قبل از این مسابقات هم گفته بودم که فرانسه قهرمان می شود. الان نیز همین اعتقاد را دارم و مطمئنم که فرانسه می تواند در فینال پرتغال را شکست دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: