کد خبر: ۶۷۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۶۸۴
بالاخره دوران هفت ساله حضور رضا نورمحمدی در پرسپولیس به پایان رسید و او به ساه‌جامگان مشهد منتقل شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بالاخره دوران هفت ساله حضور رضا نورمحمدی در پرسپولیس به پایان رسید و او به ساه‌جامگان مشهد منتقل شد. غير از همه مشكلات فني كه نورمحمدي را از پرسپوليس دور کرد، اين مدافع مياني اخیرا با يك اتهام بزرگ هم مواجه شد.

 

طي چند روز گذشته شايعه‌اي با تيراژ بالا در فضاي مجازي دست به دست شد حول محور اينكه نورمحمدي به طور غيرمستقيم نقش پررنگي در جدايي طارمي و رضاييان داشته است.

 

از قرار معلوم يكي از اطرافيان و نيروهاي اضافي موجود در كنار پرسپوليس، رابطه خوبي با نورمحمدي داشته و بعد از نيمكت‌نشين شدن اين بازيكن، او كينه برانكو را به دل مي‌گيرد. اين چهره كه تاثير زيادي هم روي بازيكنان پرسپوليس دارد، با همين نيت روند جدايي طارمي و رضاييان از جمع سرخپوشان را تسريع مي‌كند.

 

جالب اينكه در بيانيه 20بندي وكيل مهدي طارمي هم حداقل در دو جا، از مذاكره با طارمي در دفتر يك دوست مشترك سخن به ميان آمده، دفتري كه از قضا هر بار نورمحمدي هم آنجا حضور داشته است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: