کد خبر: ۶۷۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۱۶۰۹
انصاریان
کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است این تیم در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است.
نام پرسپولیس از هر نامی بزرگتر است/ به زودی همه را غافلگیر می کنم
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علی انصاریان در خصوص نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم بازیکنان خوبی جذب پرسپولیس شده اند و باید بگویم همان افرادی که به درد تیم می خورند به پرسپولیس اضافه شده اند.

 

وی در خصوص جدایی رامین رضاییان و مهدی طارمی از پرسپولیس هم ادامه داد: باید بگویم از این بازیکنان همیشه به پرسپولیس آمدند و رفتند. چیزی که همیشه می ماند نام بزرگ پرسپولیس است و باید همه پشتیبان این تیم باشیم و گرنه نام ها هیچ وقت مهم نبوده اند. البته این بازیکنان هم زحمت خودشان را کشیدند اما بهتر بود که در شرایط بهتری از این تیم می رفتند نه اینکه هواداران را تا روز آخر به خودشان دلگرم کنند.

 

این فوتبالیست که چندین فیلم هم بازی کرده در این خصوص به نامه نیوز گفت: خوشحالم که فیلم هایم مورد توجه مردم بوده است. به زودی با یک اتفاق ویژه همه را غافلگیر خواهم کرد. شک نکنید این کار یکی از بهترین کارهای من خواهد بود و امیدوارم مردم هم استقبال خوبی از این کار انجام دهند.

 

انصاریان در پایان اظهار داشت: چند روز پیش تولدم بود و واقعا از مردم باید تشکر کنم که با پیام های خودشان من را شرمنده کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
پرسپولیس محبوبوزلزله همیشه محبوب قلوب است ولی امثال طارمی ورضاییان که بواسطه پرسپولیس بازیکن شدند بی جنبه بودند ونتوانستند خودشان را حفظ نمایند لذا بعنوان دوبازیکن منفوروخاین وپولکی درتاریخ پرسپولیس ثبت خواهندشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
هرچه درد وبلا داری بخورد بسر طارمی ورضاییان بی غیرت وخاین که نمک خوردند ونمکدان شکستند وبااحساسات میلیونها پرسپولیسی بازی کردند ننگ .نفرین ابدی براین دوخاین پست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: