کد خبر: ۶۷۰۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
تعداد بازدید: ۱۶۴۶
مهمترین بازیکنی که در فصل نقل و انتقالات نتوانست منتقل شود ، بازیکن حال حاضر تراکتورسازی بود.
به گزارش خبرداغ،سروش رفیعی اگر این چندماه اضافه خدمتش برایش مشکل ساز نمی شد ، یکی از گرانترین خریدهای نیم فصل نقل و انتقالات می شد اما او روزهای سختی را برای ماه های اضافه خدمتش سپری کرد و نتوانست تیم جدیدی انتخاب کند. این ملی پوش که هنوز هم برای بازی در تیم های ملی با مشکلاتی روبروست و فشار زیادی را تحمل می کند اما در نیم فصل می تواند تیمی جدی  را برای فوتبالش انتخاب کند.

 

تیمی که به رغم میل استقلالی ها و تلاشی که آنها با جذب یار قدیمی اش یعنی بختیار داشته اند ، بعید است استقلال باشد. فارغ از اینکه شجاع خلیل زاده مدام می نویسد تیم آینده سروش جایی است که او بازی می کند و مدام هم خودش می گوید بزودی به پرسپولیس برمی گردد و بیشتر از نیم فصل در سپاهان نخواهد بود. هرچند خود سروش واکنشی درباره آینده فوتبالش نداشته و بیشتر به عکس های یادگاری با شجاع بسنده کرده تا رفاقت صمیمی شان را به رخ بکشد ، بختیار هم در این باره می گوید:«بعید می دانم سروش به استقلال بیاید . فکر می کنم او بخواهد برود به تیم دیگری .» و این یعنی او هم حسش این است که مهمترین خرید نیم فصل برای پرسپولیس است!

خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: