کد خبر: ۶۷۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۱
تعداد بازدید: ۵۹۷
سرمربی پرتغال می‌خواهد تاریخ‌سازی کند.
سانتوس: می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، پرتغال و ولز امشب (چهارشنبه) نخستین دیدار نیمه‌نهایی یورو 2016 را برگزار می‌کنند. فرناندو سانتوس در نشست خبری پیش از بازی گفت: تاریخ درخشانی در ورزش داشته‌ایم. می‌خواهیم امشب نیز نام فوتبال پرتغال را در این تاریخ وارد کنیم و برای این کار باید حریف قدرتمندی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی پرتغال درباره تقابل کریستیانو رونالدو و گرت بیل گفت: هیچ یک تحت فشار نیستند چون بازیکنان باتجربه‌ای هستند و بارها در شرایط مشابه قرار گرفته‌اند. همه بازیکنان متعهد هستند و تنها این تعهد به رونالدو یا بیل اختصاص ندارد. برای کسب توپ طلا بازی نمی‌کنیم برای رسیدن به فینال بازی می کنیم.

عصر دیروز نانی به والنسیا پیوست. سانتوس درباره تاثیر این موضوع روی نانی گفت: فردا والنسیا بازی ندارد. نانی برای پرتغال بازی خواهد کرد. امضای قرارداد با والنسیا اهمیتی ندارد. تنها درباره نیمه‌نهایی صحبت خواهم کرد.

سرمربی پرتغالی به تمجید از ولز پرداخت و گفت: ولز یکی از بهترین تیم‌های این تورنمنت بوده است. بلژیک تیم شماره یک رنکینگ فیفا را شکست داد و برابر روسیه پیروز شد.

سانتوس درمورد وضعیت جسمانی تیمش پس از دیدار برابر لهستان اظهار کرد: برای ریکاوری فرصت مناسب در اختیار داشتیم. ولز یک روز بعد از ما بازی کرد و این موضوع می‌تواند وقت‌های اضافه در دیدار برابر لهستان را جبران کند. هیچ تیم و بازیکنی در بهترین سطح خود قرار ندارد.

سرمربی پرتغال در پایان گفت: آندره گومز برای این بازی آماده است و فکر نکنم برای حضور در میدان مشکلی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: