کد خبر: ۶۷۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
تعداد بازدید: ۴۸۴
هافبک فرانسه گفته که تیمش می خواهد در بازی نیمه نهایی یورو از آلمان انتقام بگیرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،شاگردان یوآخیم لوو در جام جهانی 2014 که قهرمان جهان شدند در یک چهارم نهایی فرانسه را شکست دادند. سیسوکو اما در آستانه بازی این دو تیم در نیمه نهایی یورو 2016 گفته:«می خواهم به هرقیمتی که شده ببریم تا به فینال برسیم. هنوز حذف از یک چهارم نهایی جام جهانی را از یاد نبرده ایم. وقتش رسیده که آن شکست را جبران کنیم. البته فکر نمی کنم ما رقابت ویژه ای با آلمان داشته باشیم.

 

آن ها تیم جوانی دارند، درست مثل ما. تیم بزرگی دارند با بازیکنان بزرگ. تیم ما اما نسبت به 2 سال پیش آرام تر و صبور تر شده است. حالا باید خودمان را در زمین ثابت کنیم. پنج شنبه روی کاغذ بزرگترین بازی تورنمنت برگزار می شود. ما همه تلاشمان را می کنیم که به فینال برسیم. مطمئنم بازی مقابل قهرمان جهان سخت خواهد بود. اما ما هم مزیت میزبانی را داریم و همه ابزار لازم برای این که کارمان را خوب انجام دهیم را داریم. هنوز در این تورنمنت با تیم بزرگی مانند آلمان بازی نکرده ایم. درباره قرعه مان هم بحثی نمی کنیم. بازی بزرگی پیش رو خواهد بود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: