کد خبر: ۶۷۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۵۶۷
سرمربی تیم نفت گفت: مطمئنا اهدافی که باشگاه دارد را با برنامه‌ریزی تامین خواهیم کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،علی دایی درباره انتخابش به عنوان سرمربی جدید نفت اظهار داشت: با آشنایی که بهنام پیشرو کیش داشت در پرسپولیس با آنها کار کردیم. با گلرخسار و شهریاری کار کرده ام در سایپا با شهریاری کار کرده‌ام و جلسه ای نیم ساعته داشتم و از فردا تمرینات تیم نفت شروع می‌شود. 

وی درباره تعیین کادر فنی خود اظهار داشت: کادرفنی ما مشخص است و همه چیز شفاف بود و هست و این شرایط ادامه پیدا می‌کند.

دایی درباره اینکه مالکان نفت رنگ قرمز را به عنوان رنگ پیراهن تیم خود تعیین کرده اند بیان داشت:این مساله نشان می دهد آنها به پرسپولیس علاقه دارند و قبلا هم در این تیم کار کرده  اند.

سرمربی نفت درباره اینکه زمان زیادی برای آماده سازی تیم وجود دارد بیان داشت: خوشبختانه یا متاسفانه با این مسایل را در راه آهن و صبا مواجه بودم و این بحران را حل می‌کنیم . این مساله سخت را حل می‌کند. مطمئنا اهدافی که باشگاه دارد را با برنامه‌ریزی تامین خواهیم کرد.

دایی درباره بازیکنان مورد نظرش در نفت گفت: بازیکنان مورد نظر را به باشگاه معرفی کرده‌ایم و اکنون هم اولین بازیکن را خواهیم گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: