کد خبر: ۶۷۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
تعداد بازدید: ۱۳۹۶
پرسپولیس سرخپوش فردا مقابل آبالون سفید پوش قرار می گیرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ:  پرسپولیس سرخپوش فردا مقابل آبالون سفید پوش قرار می گیرد.

جلسه هماهنگی بازی فردای پرسپولیس و آبالون دقایقی قبل در محیطی دوستانه میان سرپرست دو تیم برگزار شد و براساس توافق حاصله مقرر گردید تیم پرسپولیس با لباس قرمز و حریف اوکراینی با لباس یک دست سفید به میدان بروند.

*چند تماشاگر ایرانی حاضر در کمپ دینامو کیف که مشغول تماشای تمرین پرسپولیس هستند به خوردبین شکایت کردند که چرا اخبار پرسپولیس به صورت محدود ، کم و سختگیرانه روی اینترنت و خبرگزاری ها در دسترس هستند.

*در جلسه تمرینی امروز یکی از اطرافیان تیم پرسپولیس خطاب به چند تماشاگر روی سکو نشسته بودند اظهار داشت عکس و فیلم نگیرید که آنها باز به محمود خوردبین گلایه کردند و گفتند سه سال قبل تیم استقلال اینجا بود و هرگز چنین موضعی برای  هموطنانشان نگرفته اند که سرپرست پرسپولیس به آنها گفت راحت باشید و به فردی که چنین حرف هایی را تحویل هواداران ایرانی داده بود دستور داد سکوت اختیار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: