کد خبر: ۶۷۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۳۳۱
رییس کل دادگستری استان تهران:
همایش سراسری سرپرستان شورای حل اختلاف استان تهران با حضور رییس مرکز شورای حل اختلاف کشور و رئیس کل دادگستری استان تهران برگزار شد.
خدمات همکاران در شورای حل اختلاف، بسیار ارزشمند و تاثیرگزار است
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، غلامحسین اسماعیلی طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه شریف رمضان و تشکر از زحمات طاقت فرسای کلیه همکاران شاغل در شورای حل اختلاف استان و همچنین قدردانی از حضور پرشور مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس و دفاع از مظلومان عالم به ویژه مردم ستم دیده فلسطین اظهار کرد: بر زحمات خالصانه همکاران در شورای حل اختلاف کاملاً واقفم و اطمینان دارم خدمات آنان ارزشمند و تاثیرگذار است؛ لذا جا دارد از این همه تلاش و کوشش، آن هم در برابر پاداش بسیار ناچیز صمیمانه تشکر کنم.

وی افزود: در تعالیم دینی و متون حدیثی ما آمده است کسی که در برابر خدا به روزی کم قانع باشد خدا نیز عمل اندک او را می‌پذیرد و به آن ارزش فراوان می‌بخشد، کسی که به حلال کم راضی باشد هزینه زندگی‌اش پایین می‌آید و کسب و کار انسان پاکیزه می شود و از قرار گرفتن در معرض گناه خارج می‌گردد؛ لذا امید داریم که عملکرد همکاران در شورای حل اختلاف از آنجایی که ما به ازای خارجی قابل توجهی ندارد و این همکاران با حداقل دستمزد و با ایثارگری به خدمت‌رسانی مشغول هستند، ان‌شاءالله این خدمات آنان مورد پذیرش خداوند قرار خواهد گرفت و خداوند ارزش و پاداش شایسته‌ای بابت این خدمات عنایت خواهد فرمود.

در این همایش از تعدادی از همکاران شاغل در شورای حل اختلاف استان در بخش‌های مختلف با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به‌عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: