کد خبر: ۶۷۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
تعداد بازدید: ۳۹۹
محسنی اژه‌ای در نشست خبری:
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نسبت به سلامت قوه قضاییه بیشتر کار می‌کنیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نود و هشتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه به سوال های خبرنگاران پاسخ داد.

سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرد: امیدواریم در مدت کوتاه باقیمانده رمضان از فیوضات این ماه برخوردار شویم خدا را شاکریم با دیگر به مردم انقلابی ایران توفیق داد در روز قدس فریاد خود را علیه آمریکا بلند کنند و از مظلومان حمایت کنند.

او با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: شمن تشکر از همه دست اندرکاران این هفته به طور ویژه از رهنمودهایی رهبری قدردانی می‌کنیم ایشان به کسب رضایت و اعتماد تاکید کردند و اینکه خروجی کار باید رضایت مردم باشد تلاش می‌کنیم این امر بیش از قبل محقق شود.

اژه‌ای یاد آور شد: رهبری فرمودند رویکرد و تقدمات قوه قضاییه را با زبان رسا و به طرق مختلف به گوش مردم برسانید و تاکید کردند امروز که به عنوان دفاع حقوق بشر علیه ملت‌ها ظلم می‌شود لازم است حقوق بشر اسلامی ایجاد شود تا مدعیان دروغگو بفهمند چه کسی مدعی اصلی دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان است.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: به راحتی برای گرفتن پول اسم ناقضان حقوق بشر را از لیست حذف می‌کنند فرمایشات رهبری هم برای همین بود فعلا ستاد حقوق بشر در مقام تدوین یک پیشنویس است و نسبت به این مساله اقدامات لازم صورت گیرد دولت هم باید پای کار بیاید.

او گفت: مطلب بعدی رهبری هجمه‌های سنگین معاندان علیه قوه قضاییه بود که فرمودند قوه قضاییه باید صددرصد انقلابی باشد. سعی می‌کنیم در مورد سفارش دیگر ایشان در خصوص سلامت قوه قضاییه بیشتر کار کنیم.

اژه‌ای عنوان کرد: یکی از مسایل که به خانواده زندانیان توصیه می‌کنم این است که از فرصت‌هایی ایجاد شده برای حرفه آموزی استفاده کنند. زندانی اگر وقت به بطالت نگذراند و حرفه‌ای بیاموزد هم برای خودشان مفید است هم برای خانواده‌ها و در جهت عفو و مرخصی‌ها و آزادی‌های مشروط موثر است.

وی افزود: یک زندانی محکوم به اعدام با انس با قرآن توفیق حضرت حق یارش شد و نجات پیدا کرد و به دیگران آموزش قرآن می‌دهد این نفع خود زندانیان و خانواده‌هایشان است.

ادامه دارد ...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
هر موقع حق و حقوق مردم را در نگین غرب دادید و پولها را برگردانید قابل باور است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: