کد خبر: ۶۶۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۴۱۴
محسن اژه‌ای:
سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با قرار وثیقه بابک زنجانی گفت: وی هنوز نتوانسته است وثیقه مناسب 10 هزار میلیاردی را بیاورد.
بابک زنجانی هنوز وثیقه مناسب پرونده را نیاورده استبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، معاون اول قوه قضاییه در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران قوه قضاییه در جمع خبرنگاران، در رابطه با قرار وثیقه بابت زنجانی گفت: وی هنوز نتوانسته وثیقه مناسب پرونده را که 10 هزار میلیارد است بیاورد. هر زمان وثیقه تأمین شد کارشناسی می‌شود و پس از آن تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این پرسش که چرا شعبه رسیدگی کننده به پرونده بابک زنجانی در دیوان عالی کشور محرمانه است؟ گفت: این شعبه مشخص است و به هیچ عنوان محرمانه نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
البته به اقای زنجانی بگید زیاد نترسه و نگران نباشه وثیقه ای را که میگن بزارن مثل متهم نگین غرب اولش اعدام تبدیل به 20 سال زندان میشه و بعدش بچه خوبی باشی یه چند بار ازتون تو مصاحبه هفتگی تعریف میشه مثل متهم نگین غرب بعدشم مشروط ازاد میشی.کاری خیلی بدی نکردی مثل اون افتابه دزدا که تا اخر زندان باشی یا خدای نکرده اعدام بشی اره دادش نگران نباش
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: