کد خبر: ۶۷۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۷۰۲
همه ما می دانیم که بدن انسان برای سالم بودن نیاز به ویتامین دارد. برخی، کمبود این ویتامین ها را با مصرف مکمل ها جبران می کنند و برخی با مصرف مقادیر زیادی سبزیجات.
همه چیز درباره ویتامین ها و خواص‌شان
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها، همه ما می دانیم که بدن انسان برای سالم بودن نیاز به ویتامین دارد. برخی، کمبود این ویتامین ها را با مصرف مکمل ها جبران می کنند و برخی با مصرف مقادیر زیادی سبزیجات. در کل بیشتر کسانی که اطلاعات پزشکی ندارند نمی دانند غذاها دربردارنده چه نوع ویتامین هایی هستند. بنابراین در تصاویر زیر سعی کرده ایم توضیح مختصری در این باره داده باشیم.



















همه چیز درباره ویتامین هاهمه چیز درباره ویتامین هاهمه چیز درباره ویتامین هاهمه چیز درباره ویتامین هاهمه چیز درباره ویتامین هاهمه چیز درباره ویتامین هاهمه چیز درباره ویتامین هاهمه چیز درباره ویتامین هاهمه چیز درباره ویتامین هاهمه چیز درباره ویتامین ها
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: