کد خبر: ۶۷۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۹
رحمانی فضلی:
وزیر کشور و جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور با اشاره به اینکه موسسات مالی بزرگ مثل بانک ها باید به سمت بنگاه سازی بروند و بنگاه داری نکنند، گفت: این مؤسسات قدرت ریسک دارند، محل اجتماع تفکر و تکنولوژی هستند و از قدرت مالی نیز برخودار هستند.
موسسات مالی بزرگ باید به سمت بنگاه سازی بروند نه بنگاه‌داریبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در بازدید از مجتمع فولاد ایرانیان گفت: کشور ما، انقلاب ما و آرمان‌های امام ما اقتضا می‌کند که همه برای رسیدن به توسعه تلاش کنیم و شرکت می‌دکو نمونه مدیریت کارآمد و موفق است. 

وی عنوان کرد: شرکت می‌دکو به یک هلدینگ بزرگ توسعه‌ای تبدیل شده است اما مهم‌تر از آن، دستهای پرتوان، فکرهای توسعه یافته و انسان‌های ریسک پذیری هستند که دراین مجموعه وجود دارد. 

وزیر کشور با اشاره به اینکه در کشور مشکل سرمایه و پول نداریم، گفت: در کشور باید مدیریت منابع مالی داشته باشیم زیرا خیلی پول‌ها آمده و خرج شده و با بهره وری منفی آن‌ها را به مردم تحویل داده‌ایم. 

وی از اقدامات مجموعه می‌دکو تقدیر کرد و گفت: می‌توان این شرکت را به عنوان یک مجموعه موفق اقتصادی در کشور معرفی کنیم. 

رحمانی فضلی گفت: موضوع تقسیم منطقه‌ای استان کرمان که به ابتکار استاندار کرمان انجام شده، اقدامی بی‌نظیر و خلاقانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: