کد خبر: ۶۷۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
تعداد بازدید: ۴۶۰
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: زمان پیشنهادی خود را برای برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و انتخابات ریاست جمهوری به شورای نگهبان ارائه کردیم.

به گزارش خبرداغ ،محمدحسین مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره آینده عنوان کرد: بر اساس تاریخ‌های موجود ما زمان پیشنهادی خود را برای برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و انتخابات ریاست جمهوری به شورای نگهبان ارائه کردیم.

او با بیان اینکه شورای نگهبان هنوز پاسخ ما را نداده است، متذکر شد: منتظر اعلام نظر شورای نگهبان در مورد پیشنهاد وزارت کشور هستیم.

معاون سیاسی وزیر کشور یادآور شد: با توجه به اینکه خردادماه سال آینده مصادف با ماه مبارک رمضان است و برگزاری انتخابات در این ماه دشوار است به شورای نگهبان پیشنهاد کرده‌ایم که انتخابات ریاست جمهوری یک ماه قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: