کد خبر: ۶۶۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
تعداد بازدید: ۴۷۱
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: پس از دیدار با آرژانتین متوجه قدرت بازیکنانم شدم و از این بابت خیلی خوشحال هستم.
سرمربی ایتالیا: تازه متوجه قدرت بازیکنان شدم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، «جیان لورنزو بلیینی» در نشست خبری پس از پیروزی شاگردانش برابر آرژانتین افزود: خوشحالم این مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم زیرا برای ما اهمیت زیادی داشت. پس از این بازی متوجه شدم قدرت بازیکنانم چقدر است.
وی ادامه داد: بازی را می توان به دو بخش تقسیم کرد، در ست های اول و دوم هم در سرویس و هم در حمله خیلی خوب کار کردیم. نیمه دوم بازی هم ست های سوم و چهارم بود که آرژانتین تمرکز تیمی ما را به هم زد، اما خوشحالم که در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.
«
امانوئل بیرارلی» کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا نیز در این نشست خبری خاطرنشان کرد: بازی آسانی نداشتیم زیرا آرژانتین هفته گذشته دو پیروزی به دست آورده بود. نتیجه این مسابقه برای ما خیلی مهم بود زیرا در جایگاهی که در جدول رده بندی داریم تاثیر زیادی می گذارد.
هفته سوم لیگ جهانی والیبال در تهران با شکست سه بر یک آرژانتین برابر ایتالیا آغاز شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: