کد خبر: ۶۶۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۴۰۳
روز قدس؛ روز فریاد علیه ظلم
رئیس شورای شهر تهران در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی گفت: امیدواریم یک دل شدن مردم تاثیر مثبتی در برگزاری انتخابات سال آینده داشته باشد و مردم در نهایت فردی پاک را انتخاب کنند.
چمران: امیدوارم مردم جناح‌بندی‌ها را در آستانه انتخابات کنار بگذارند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،مهدی چمران ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمای روز قدس در پاسخ به سوالی در رابطه با تاثیر این همدلی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: بی‌شک حضور آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی بهترین نمود همدلی و وفاق ملی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.

او گفت: همه مردم در مورد شعارهای اسلامی همدل و متفق القول هستند و امیدواریم در آستانه انتخابات این همدلی، جناح‌بندی‌ها و گروه‌بندی‌های سیاسی را کنار زند و همگی یکدل و یکصدا در مقابل اسرائیل بایستیم.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: این صافی و یکدل شدن مردم تاثیر مثبتی در برگزاری انتخابات خواهد داشت و امیدواریم در انتخابات نیز همگی با دلی صاف و با همدلی بهترین گزینه و فردی پاک را انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: