کد خبر: ۶۶۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۸۴۰
2 نفر براثر تصادف تریلر با وانت نیسان و واژگونی خودروی مگان در استان فارس جان باختند و دو نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرداغ ،فرمانده پلیس راه فسا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براثر برخورد یک دستگاه تریلر با وانت نیسان در جاده فسا - داراب حدفاصل 35 کیومتری فسا، راننده خودرو نیسان در دم جان باخت و دو نفر دیگر از سرنشینان این وسیله نقلیه مصدوم شدند.
سرگرد سهراب صادقی افزود: مصدومان این سانحه که به شدت آسیب دیده بودند توسط گروه امداد جاده ای پایگاه هلال احمر شهید فیروزیان بخش جلیان فسا از درون این خودرو رها سازی شدند و به وسیله دو دستگاه خودروی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی فسا به بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) فسا انتقال یافتند.
وی، علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده تریلر بیان کرد.
محمد شکوهیان، رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) فسا نیز گفت: یکی از مصدومان این حادثه براثر ضربه مغزی و شکستگی دنده ها در آی سی یو و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.
رئیس پلیس راه خرامه - شیراز هم به ایرنا بیان کرد: یک دستگاه خودروی مگان در کیلومتر 30 جاده شیراز - خرامه امروز (پنجشنبه) واژگون شد و در این سانحه برادر رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس جان خود را از دست داد.
جعفر بازیار،گفت: این حادثه به دلیل سرعت زیاد خودروی مگان و عدم توانایی راننده در کنترل این وسیله نقلیه رخ داد.
وی بیان کرد: موضوع رعایت سرعت مجاز، مساله ای نیست که پلیس بتواند به تنهایی آن را در جامعه نهادینه کند بلکه این امر نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی و مسئولان است.
شهرستان های فسا و داراب به ترتیب در فاصله 130 و 225 کیلومتری جنوب شرقی و شهرستان خرامه در فاصله 90 کیلومتری شمال شرقی شیراز واقع شده اند.
6113 /6118/ 6075

انتهای پیام /*
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: