کد خبر: ۶۶۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۲۷
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکن می آید بازی می کند پولش را می گیرد و عشق و حال می کند.
طاهری:رضاییان گفت پول درمان پدرم را می خواهم،بعد ماشین لوکس خرید!
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،  علی اکبر طاهری در جمع هواداران پرسپولیس اظهار داشت: همه شما عزیزان من هستید. شماها هستید که هویت باشگاه پرسپولیس هستید. شما دارایی باشگاه هستید. یک مصاحبه از من پیدا نمی کنید که در ابتدای آن درود به هواداران نفرستاده باشم اگر دارید بیاورید نشان بدهید. هواداران دارایی و سرمایه اصلی باشگاه هستند. بازیکن می آید بازی می کند پولش را می گیرد و عشق و حال می کند. 

وی خاطرنشان کرد: مربی، بقیه اعضای کادر فنی ، مدیریت باشگاه و بقیه همه می آیند و می روند و فقط هوادار است که می ماند. پس شماها سرمایه اصلی هستید. من ششم تیر پارسال به پرسپولیس آمدم. باشگاه پرسپولیس خانه شماست اما قرار نیست در کوچه صحبت کنیم. همسایه ها چه گناهی کردند؟ چند تن از همین هواداران به عشق پرسپولیس چند شبانه روز به خاطر آمدن کاوه رضایی جلو باشگاه بودند. برخی از همسایه ها گلایه کردند و اعتراض داشتند. من هم خواستم و خواهش کردم که هواداران بروند. بعضی از همسایه ها اصلا به ما گفتند از اینجا بروید. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: همه حرف های شما برای من محترم است. اما بعضا صحبت های ما براساس مطالبی است که به آن علم نداریم. خیلی چیزها را من خودم منتقل نمی کنم که باشگاه به حاشیه نرود. من با داور، سازمان لیگ و خیلی جاهای دیگر دعوا کرده ام، بحث کرده ام اما دلیلی نمی بینم آن را رسانه ای کنم. چون نمی دانم فردی که این خبر را می دهد آدم درستی است یا خیر؟ 

وی درباره اتفاقات روزی که جلوی درب وزارت ورزش هواداران استقلال با او درگیر شدند اذعان داشت: استقلالی ها بعد از آن اتفاق بسیار موضوع را تحریک کردند اما ما اینگونه نیستیم و نمی خواهیم ماجرا را شلوغ کنیم. منصوریان و افشارزاده مصاحبه کردند اما ما دوست نداریم زیاد شلوغ کنیم. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران این تیم اذعان داشت: شما حق دارید که بیایید اینجا و با ما صحبت کنید. شما اولین کسانی بودید که بعد از باخت تیم تان بازیکنان را تشویق کردید. همان کاری که تماشاگران ایرلند چند سال پیش در  جام جهانی (جام ملت های اروپا) انجام دادند. هواداران شعار دادند اگر اول بشی آخر بشی دوست داریم. اینها خوب است. ما آمار درآوردیم از طرف آقای تاج زمانی که در سازمان لیگ بود. اول ما بودیم بعد از ما استقلال. ما به مسوولان سازمان لیگ گفتیم برگزاری مسابقات را به ما بسپارید. پیشنهاد دادیم طبقه بالا را به ما اجاره بدهند و برای اولین بار در بازی با استقلال خوزستان این اتفاق افتاد. پیش از آن بازی های ما حدود 20هزار نفر تماشاچی داشت اما بعد از این اتفاق استادیوم پر می شد. 

وی تصریح کرد: پرسپولیس  آن وقت ها خیلی خوب بازی می کرد. شما توجه کنید که حساسیت این لیگ از فصل گذشته بیشتر است. ما باید از این نیرو به خوبی استفاده کنیم شاید تیم ما جایی کم بیاورد. ما منتظریم هوادار به ما کمک کند. بازیکن کیف می کند وقتی هواداران می بیند. 

طاهری درباره رامین رضاییان خاطرنشان کرد: همه این بازیکنان را مانند بچه هایم دوست دارم. بعضی وقت ها آنها را نصیحت یا راهنمایی می کنم. به آنها می  گویم به الان خود نگاه نکنید. دوران بازیگری زود به اتمام می رسد. گول نخورید. به آنها گفته ام پول تان را سرمایه گذاری کنید. یکی از همین بازیکنان رامین رضاییان بود. وقتی آمد به من گفت پدرم مریض است و پول می خواهم. من 110 میلیون به او دادم.چند روز بعد دیدیم که یک ماشین بسیار لوکس خریده است. به من ربطی نداشت و نباید در زندگی خصوصی مردم دخالت کنیم. ولی این پول را می شد به نحو دیگری استفاده کرد مثلا مغازه خرید یا خانه خرید. خدا نکند مثل روزی شوند که مانندبرخی از فوتبالیست های امروز دستشان به دهان بقیه باشد. رامین به من گفت من می خواهم ماشین هایی که شما در انگلیس سوار می شوید را سوار شوم. به او  گفتم تو از کجا می دانی من در انگلستان چه ماشینی سوار شدم؟ من فقط در دوران تحصیلم آنجا بودم و یک مقطعی برای کارم در آنجا حضور داشتم. ماشین لوکس و رویزرویز هم سوار نمی شدم. دیدم که او خیلی بلندپرواز است. گفتم که از رامین می ترسم. ببینید پول لازمه زندگی است. اما پول زیاد دچار دردسر می شود. 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: