کد خبر: ۶۶۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
تعداد بازدید: ۳۴۲۰
رضاییان با 500 هزار دلار به ریزاسپور می رود؟
دفاع راست فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس که به همراه آقای گل سرخپوش لیگ به ترکیه رفته است، به توافق 500 هزار دلاری با این باشگاه دست بافته است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،لابد می دانید رامین رضاییان به اتفاق مهدی طارمی به ترکیه سفر کرده تا مذاکرات جدی خود با باشگاه ریزاسپور را دنبال کند.

 

بنا بر اخبار واصله این باشگاه ترکیه ای به هر دو بازیکن پرسپولیس پیشنهادات خوبی داده است که ظاهرا رضاییان برای جدایی راغب تر است.

 

گفته می شود باشگاه ریزاسپور پیشنهادی 500 هزار دلاری برای یک فصل به رضاییان ارائه داده که مورد موافقت نیز قرار گرفته است.

 

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس تهران مدعی است رضاییان هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد داشته و هر روز غیبت این بازیکن در تمرینات با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: