کد خبر: ۶۶۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۷۶۹
شاید او همچنان می‌توانست در یک باشگاه لیگ برتری به کار خودش ادامه بدهد، اما کار خراب شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حتی با وجود نیم‌فصل دوم خیلی بدی که سوشا مکانی در لیگ پانزدهم پشت سر گذاشت، شاید او همچنان می‌توانست در یک باشگاه لیگ برتری به کار خودش ادامه بدهد، اما محرومیت سنگین و عجیبی که به خاطر پوشیدن شلوار باب‌اسفنجی(!) برای او در نظر گرفتند، کار را خراب کرد.

 

سوشا به هر تیم ایرانی که منتقل می‌شد، باید شش ماه را بیرون از گود پشت سر می‌گذاشت. حکم وحشتناکی که حتی کمیته استیناف هم آن را تایید کرد، بیشتر از یک نیم‌فصل مکانی را بیرون نگه می‌داشت که مطلقا غیرقابل تحمل بود. او حالا با انتقال به لیگ نروژ حداقل می‌تواند به بازی ادامه بدهد و برای حفظ جایگاهش در تیم ملی امیدوار باشد.

 

مکانی ابتدای لیگ چهاردهم به پرسپولیس آمد و اولین بار در هفته نخست آن فصل برابر نفت تهران به میدان رفت. آخرین بازی او برای پرسپولیس هم مسابقه با نفت در هفته بیست‌وهشتم فصل گذشته بود که آن دو گل بد را خورد و برای همیشه کتاب حضورش در پرسپولیس بسته شد. البته مکانی در این دو سال در داربی‌ها آمار خوبی داشت. او سه بار برابر استقلال بازی کرد که نتیجه، دو برد و یک مساوی برای سوشا و پرسپولیس بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: