کد خبر: ۶۶۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۳۳۲
زائران دانشگاهی که خدمت سربازی را انجام نداده‌اند و از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند، حتما باید برای سفر به کشور عراق، مجوز خروج از کشور دریافت کنند.
دانشجویان برای سفر به عتبات حتما باید مچوز خروج داشته باشند
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" من برای عتبات دانشجویی این دوره ثبت نام کردم اما مشکل سربازی دارم آیا باید وثیقه بگذارم؟"

در این زمینه محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائران دانشگاهی که خدمت سربازی را انجام نداده‌اند و از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند، حتما باید برای سفر به کشور عراق، مجوز خروج از کشور دریافت کنند.
او تاکید کرد: دریافت مجوز خروج از کشور و صدور گذرنامه و سیر مراحل اداری آن برای دانشجویان مشمول که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند حداقل یک ماه زمان دارد .
زارع افزود: بعضی از دانشجویان مشمول از قبل دارای گذرنامه بوده‌اند که دارای 5 سال اعتبار است، اما برای خروج از کشور باید نسبت به تحویل فرم تعهدنامه محضری اقدام کنند تا مجوز خروج از کشور برایشان صادر و در سیستم ثبت شود.
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: دانشجویان مشمول برای گرفتن تعهدنامه محضری، کافیست با تحویل فرم‌هایی که در سایت لبیک موجود است به یکی از دفاتر اسناد رسمی و با ارائه کارت ملی، شناسنامه و یک ضامن نسبت به این امر اقدام کنند.
او افزود: زائرین مشمول که دارای گذرنامه نیستند بعد از صدور مجوز خروج از کشور خود می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس10+ در سراسر کشور نسبت به تحویل مدارک جهت اخذ گذرنامه اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: