کد خبر: ۶۶۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۸۵۸
ثبت درخواست مهمانی و انتقال مشمول هزینه بررسی مدارک است و در صورت لغو این درخواست یا مخالفت با آن، هزینه بازگشت داده نمی‌شود
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز گفت: دانشجویان متقاضی نقل و انتقال برای نیم‌سال آینده می‌توانند از پانزدهم تیر تا پانزدهم مرداد درخواست خود را ثبت کنند.

دکتر سلمان ایکدرنژاد اظهار کرد: دانشجویان متقاضی مهمانی و انتقال برای نیم‌سال تحصیلی مهرماه 96-95 می‌توانند از پانزدهم تیر تا پانزدهم مردادماه از طریق سامانه نقل و انتقال دانشجویان به آدرس transfers.stu.iau.ir نسبت به ثبت درخواست خود مبنی بر مهمانی یا انتقال به دیگر دانشگاه‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: ثبت درخواست مهمانی و انتقال مشمول هزینه بررسی مدارک است و در صورت لغو این درخواست یا مخالفت با آن، هزینه بازگشت داده نمی‌شود؛ همچنین امکان ویرایش درخواست پس از ثبت نهایی وجود نخواهد داشت و به دلیل محدودیت ظرفیت مهمانی و انتقال افرادی که در روزهای ابتدایی ثبت‌نام کنند در اولویت قرار می‌گیرند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز افزود: برای دانشجویان دوره‌های دکتری به‌جز دانشجویان وابسته به خانواده شهدا، ایثارگران و ... امکان مهمانی یا انتقال به دیگر دانشگاه‌ها وجود ندارد؛ همچنین انتقال دانشجویان در نیم‌سال آخر تحصیلی و نقل و انتقال دانشجویان واحدهای بین‌الملل و برون‌مرزی ممنوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: