کد خبر: ۶۶۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
تعداد بازدید: ۴۳۳
دادستان کل کشور توضیحاتی را درباره حادثه‌ای که منجر به درگذشت تعدادی سرباز شد، ارائه کرد.
توضیح دادستان درباره تصادف و درگذشت سربازان وطن؛ به نکات شبهه‌انگیزی برخوردیم!/کالای قاچاق و افرادی غیرمجاز در اتوبوس سربازانبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری طی سخنانی در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه شما در خصوص سانحه‌ای که منجر به درگذشت تعدادی از سربازان شد تاکید کردید که باید مقامات استانی درباره علت حادثه گزارشی را به دادستانی کل کشور ارایه دهند، آیا تا این لحظه این گزارش بدست تان رسیده است؟ گفت: به نکات شبهه انگیزی در این زمینه برخوردیم که لازم است به آن ورود مستقیم پیدا کنیم. با دادستان استان تماس داشتیم و مسایلی در این رابطه رخ داده که سئوال‌برانگیز است. هنوز به جزییات موضوع نرسیده‌ایم.

وی افزود: اتوبوس مجاز بوده که سربازان را به پادگان نظامی شبانه ببرد که در مسیر از فرصت استفاده کرده و کالای قاچاق را جاسازی کند و افرادی که غیرمجاز بودند را سوار کند.

 منتظری ادامه داد: متاسفانه از حمل این سربازان عزیز استفاده کرده‌اند برای اینکه به مقاصد شوم خود برسند. امر غیرمعمولی بوده است. ما با دادستان مربوطه در ارتباطیم و درباره یکسری مسایل با وی صحبت کردیم، ان شالله نتیجه که بدستمان رسید به اطلاع عموم می رسانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
التماسهای مکرر مردم به دادستان سابق اقای رییسی ثمری نبخشید و پرونده بزرگترین فساد و سلطان وثیقه یعنی نگین غرب همچنان پس از 16 سال بلاتکلیف میباشند و هزاران میلیارد تومان از اموال متهم در اختیار مسیولین قوه قضاییه میباشد و خود را موظف نمیدانند حقوق مردم را بدهندو مراجعه مکرر مردم به شعبه 36 تجدید نظر با بی اعتنایی ایشان روبرو شده است. بگویید مردم چه کنند؟ اونایی که دسترسی به رهبری دارند فریاد استغاثه این مردم را به ایشان برسانند و بگویند مردم گرفتار مصیبت فساد شده اند و کسی هم فریاد رسی نیست.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: