کد خبر: ۶۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۸۷
دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی از تصویب ۴ رشته جدید در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی خبر داد و گفت: این رشته ها به زودی به وزارت علوم ابلاغ می شود.
ابلاغ ۴ رشته جدید علوم‌ انسانی
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، محمد رضا مخبر دزفولی با اشاره به آخرین رشته های مصوب شورای تحول و ارتقاءعلوم انسانی گفت: جلسات شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی همچنان برگزار می شود.

وی ادامه داد: اخیرا رئیس شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی چند رشته جدید برای ابلاغ به وزارت علوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال کرده است.

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: رشته های کارشناسی ارشد «اقتصاد – فرهنگ و هنر»، کارشناسی ارشد «مترجمی زبان آلمانی»، کارشناسی «زبان وادبیات آلمانی» و همچنین کارشناسی «زبان و ادبیات ژاپنی» از جمله چهار رشته ای هستند که توسط شورای تحول و کارگروه های آن بررسی شده و برای ابلاغ به وزارت علوم به شورا ارسال شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: