کد خبر: ۶۶۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۹۲۷
ديروز خبر رسيد مساله پيوستن مهدي طارمي به تيمي از ليگ يونان منتفي شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،ديروز خبر رسيد مساله پيوستن مهدي طارمي به تيمي از ليگ يونان منتفي شده است. اين اتفاق در حالي رخ مي‌دهد كه پيشنهاد يوناني آقاي گل، از همان ابتدا با ابهامات فراواني همراه بود.

 

ابتدا از باشگاه پائوك سالونيك به عنوان مقصد بعدي طارمي ياد شد كه اين باشگاه طي اطلاعيه‌اي موضوع را تكذيب كرد. حتي پس از اين موضوع هم نزديكان طارمي حاضر نشدند نام باشگاه خواهان مهدي را فاش كنند كه اين مساله در نوع خودش بسيار عجيب بود.

 

به علاوه مسايل و حاشيه‌هايي كه راجع به اين انتقال مطرح مي‌شد قرابتي با فوتبال حرفه‌اي اروپا نداشت. مثلا دوستان مي‌گفتند باشگاه يوناني تعهد كرده ماليات طارمي را خودش بپردازد؛ آنچه در هيچ كجاي اروپا رواج ندارد. عجيب‌تر آنكه مي‌گفتند اين تيم قرار شده 50 درصد از مبلغ قرارداد طارمي را پيش از سفر او به يونان به حسابش واريز كند. اين هم از آن حرف‌ها بود كه نمي‌شد به راحتي باورش كرد.

 

از قرار معلوم نويسندگان اين سناريو موضوع ترانسفر طارمي را با انتقال كاوه رضايي و وحيد اميري به جمع سرخابي‌ها اشتباه گرفته‌‌اند. چرا كه اين قبيل قول و قرارها در فوتبال آماتور ايران است. از همه اين‌ها كه بگذريم يك نكته بسيار مهم ناگفته باقي‌مانده است؛ اين‌كه چطور ممكن است باشگاه يوناني قبل از ثبت رسمي قرارداد به حساب طارمي پول بريزد. فراموش نكنيم در سراسر جهان تست پزشكي يكي از اولين مراحل جذب بازيكن است.

 

حال مشخص نيست تيم يوناني خواهان مهدي چگونه حاضر شده بود بدون اينكه از سلامتي او مطمئن شود رقمي در حدود 300 هزار دلار را دورادور به حساب او در ايران واريز كند. خلاصه اينكه اين ماجرا كلي ابهام داشت و نهايتا هم با تمام اين نقاط مجهول به بايگاني تاريخ سپرده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
کلا اینجا اینجوریه ! طارمی رضایی ابراهیمی رضاییان و همه و همه بازارگرمی الکی میکنن که بارسلونا همین الان پای قرارداده !!! و بعد که قیمتو بردن بالا با منت میان همون تیم خودشون بازی میکنن :D:D:D بابا جان بازیکن تاپ فوتبال ایران اشکان دژاگه رو دارن رد میکنن !!! اینا که هیچی نیستن جلو اون.
مممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
طارمی یکی از بهترینا هس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: