کد خبر: ۶۶۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
تعداد بازدید: ۵۴۳
در پی وقوع سانحه جاده‌ای و جان‌باختن جمعی از سربازان کشورمان، مؤسسه هنرمندان پیشکسوت پیام تسلیتی صادر کرد.
تسلیت مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در پی درگذشت جمعی از سربازان
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، متن این پیام تسلیت به نمایندگی از سوی هنرمندان پیشکسوت و مدیران مؤسسه، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تلخ، جانکاه و ناگوار درگذشت 19 تن از سربازان خدوم و جان بر کف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سانحه تصادف اتوبوس مسافربری، قلب همه مردم ایران را به درد آورد. همواره سربازی هنر مرد بودن و غیرت را به جوانان این مرز و بوم آموخته تا اگر زمانی چشم بدخواهی به سوی این کشور افتاد با عزت و شرف همین جوانان از آن دفاع شود، افسوس که زود پر کشیدند و چه زود آموختند درس آزادگی را...

این ضایعه جانگداز مایه تاثیر و تاسف جمعی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت، مدیران و همکاران شد و به همین سبب این مصیبت را به خانواده های داغدار این عزیزان و همچنین به عموم مردم ایران تسلیت عرض نموده و برای آنان از خداوند متعال علو درجات و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر مسألت می‌داریم. امید که به‌زودی با خاطیان این حادثه از سوی مراجع ذیصلاح برخورد قاطع و قانونی صورت بگیرد تا بار دیگر شاهد تکرار این وقایع تلخ نباشیم.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: