کد خبر: ۶۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
تعداد بازدید: ۶۷۰
به نظر می رسد واکنش های صریح در کشور و جامعه، باعث شده برخی مقامات برای جلوگیری از برخورد این ترکش ها به آنان، مدیران زیر مجموعه خود را مجبور به «استعفا» کرده اند.
درحالیکه هفته گذشته وزیر رفاه در مجلس، حمایت تام و تمامی از «صدقی» مدیرعامل بانک رفاه در ماجرای فیش حقوقی اش کرده بود، برخی منابع مطلع از استعفای مدیرعامل بانک رفاه خبر داده اند.

به نظر می رسد واکنش های صریح در کشور و جامعه، باعث شده برخی مقامات دولتی برای جلوگیری از برخورد این ترکش ها به آنان، مدیران زیر مجموعه خود را مجبور به «استعفا» کرده اند.


همین منابع خبر داده اند که علی صدقی - مدیر عامل بانک رفاه - استعفا کرد و مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به خزانه بازگشت.

به گزارش انتخاب؛ داستان پرداخت‌های نامتعارف از سابقه طولانی برخوردار است. این موضوع اگرچه تااندازه‌ زیادی به مناقشات سیاسی میان گروه‌های مختلف تبدیل شده اما به‌نظر می‌رسد پس از فاش شدن دریافتی چند تن از مدیران، حالا به یکی از موضوعات حساس در سطح نظام سیاسی تبدیل شده است.

پیش از این، رئیس بیمه مرکزی نیز در پی افشای حقوقش، استعفا داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
همين!! واقعاً از رسيدگي قاطع مسؤلين سپاسگزاريم! با اين برخورد عادلانه ديگر كسي به فكر پايمال كردن بيت المال نخواهد افتاد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
خوب بود این برخورد و استعفا به دیگر قوا نیز تسری پیدا میکرد.پرونده هایی مانند نگین غرب وجود دارد که در صوت بررسی و افشا ان شاید بزرگترین فساد برملا خواهد شد که متاسفانه کسی به عللی که مشخص است و بزودی با مستندات افشا خواهد شد جرات ورود و برخورد ندارد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: