کد خبر: ۶۶۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸
تعداد بازدید: ۵۸۳
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال؛
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: بهترین اقدام رعایت استانداردهای حرفه ای‌ است که باید باشگاه‌ها از آن برخوردار شوند.
به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدحسین قریب اظهار داشت: منابع درآمدی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال  باید بر مبنای استاندارد‌های AFC و شاخص‌های ارزیابی آن صورت بگیرد تا بتوانیم بر همین اساس برنامه ریزی دقیقی تدوین شود.  


مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادامه داد: اگر شاخص کنفدراسیون فوتبال آسیا به منابع درآمدی تاکید دارد که باید بر مبنای فعالیت‌های باشگاهی صورت گیرد آنگاه مشخص می‌شود که درآمد کنونی از فعالیت‌های ورزشی است یا غیر ورزشی که اصلی ترین نکته ایی که باید ارزیابی شود همین است، بنابراین بهترین اقدام رعایت استانداردهای حرفه ای‌ است که باید باشگاه‌ها از آن برخوردار شوند که در آن صورت درآمد پایدار تحقق می‌یابد.  


 قریب با اشاره به عدم تخصیص بودجه وزارت ورزش و جوانان به باشگاه های پرسپولیس و استقلال در عین حال درمان اساسی را رعایت استانداردهای AFC از سوی باشگاه‌ها دانست تا دیگر توان و انرژی مدیریتی صرف جلوگیری از پرداخت‌های کلان نباشد چرا که در صورت رعایت استانداردها کیفیت تراز مالی باشگاه‌ها نیز بهبود می‌یابد.  

 
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با تاکید بر این مهم که منبع درآمد های باشگاهی باید استانداردهای حرفه ای بر مبنای AFC باشد بهینه کردن منابع درآمدی را مهمتر و اثربخش تر از کارهای شکلی از جمله کنترل قراردادها عنوان کرد.      


وی با اشاره به این مهم که اگر ظرفیت‌های باشگاه‌ها به سمت استاندارد‌های حرفه‌ای برود آگاهی بر اساس شاخص‌ها، ارزیابی و کنترل پیش خواهد آمد که می‌توان در برنامه ٤ ساله دور شدن یا نزدیک شدن به اهداف را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: