کد خبر: ۶۶۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۵۵۲
جاسم کرار در ایران در زمان سرمربی‌گری پرویز مظلومی حاشیه‌های زیادی داشت که در نهایت به ترک ایران توسط او انجامید.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،جاسم کرار در ایران در زمان سرمربی‌گری پرویز مظلومی حاشیه‌های زیادی داشت که در نهایت به ترک ایران توسط او انجامید. پرویز مظلومی در استقلال تنها حامی این بازیکن عراقی بود و در نهایت با تمام تلاش‌هایی که انجام داد نتوانست او را در تیمش نگه دارد. حالا کرار دوباره به فوتبال ایران بازگشته و قرار است با یک مربی استقلالی دیگر یعنی امیرقلعه‌نویی کار کند.

 

مظلومی در اظهارنظری در مورد بازگشت این بازیکن جنجالی به لیگ برتر گفت:«کرار در استقلال حاشیه ای نداشت. راحت کارش را می کرد اما برای او حاشیه ساختند. او از روزی که بدقولی ها را دید اعتراض کرد. ما تا روزی که این بازیکن را در اختیار داشتیم تلاش کردیم تا او را در خدمت تیم نگه داریم اما برخی مشکلات موجب شد تا او نتواند روی کارش تمرکز داشته باشد. از نظر من این بازیکن یکی از بهترین خارجی هایی است که به فوتبال ایران آمده و از نظر فنی بعد از ادینیو بهترین گزینه است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: