کد خبر: ۶۶۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۸۲۰
مهاجم عراقی تا پایان امروز با مسئولان تراکتورسازی تکلیفش مشخص می شود.

کرار در یک قدمی تراکتوربه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم تراکتورسازی در راستای تقویت تیم برای حضور موفق در لیگ اقدام به جذب ستاره سابق تیم فوتبال استقلال تهران و نفت الوسط عراق نموده است  .جاسم کرار مهاجم عراقی تیم فوتبال نفت این کشور گزینه مد نظر سرخپوشان تبریز امیر قلعه نویی است .البته مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفته است که قرار است این مذاکرات امروز به سرانجام برسد .

تکلیف کرار توسط مسئولان سرخپوش تا پایان امروز مشخص خواهد شد.

باید دید که می توان کرار را جزو سرخپوشان فوتبال تبریز  برشمرد.



ادینیو دو سه روز بعد در تبریز

ادر لوسیانو ادینیو مهاجم لیگ چهاردهم تراکتورسازی تبریز که به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه منعقد کرده بود قرار است ظرف دو سه روز آینده به تبریز بیاید تا تمرینات خود را با دیگر بازیکنان شروع کند.

تمرین بدنسازی سرخپوشان تبریز

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنان به تمرین خود ادامه می دهد و امروز نیز کار بدنسازی و تمرین در سالن وزنه محور اصلی سرخپوشان تبریز است.

کیف، مقصد سرخپوشان تبریز

 قرار است اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی در کیف برگزار شود و بنابراین حضور سرخپوشان در ترکیه لغو شده است.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از کمپ محل تمرین این شهر بازدید کرده بود و با پیشنهاد وی اردوی سرخپوشان از ترکیه به اکراین تغییر پیدا کرد.

گفتنی است اردوی تیم در راستای آمادگی تراکتورسازی برای حضور در لیگ شانزدهم برگزار می شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: