کد خبر: ۶۶۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
تعداد بازدید: ۳۶۴
مردی که اقدام به جعل اوراق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح می‌کرد، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.
عامل جعل اوراق سازمان قضایی نیروهای مسلح دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، 17 آذرماه سال گذشته پرونده ای با موضوع غصب عناوین و کشف اموال غیر مجاز به کلانتری 114 غیاثی ارجاع و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اطلاعاتی این یگان قرار گرفت.

با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی به هویت "مجتبی" در سطح وسیع اقدام به جعل اوراق قضایی و احکام جعلی مربوط به دادسرای عمومی و سازمان قضایی نیرو های مسلح می نماید.

ماموران با انجام تحقیقات جهت شناسایی فرد متهم تلاش خود را از سرگرفتند تا اینکه پس از گذشت قریب به 6ماه کار اطلاعاتی و پلیسی در نهایت موفق شدند مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان طیب شناسایی و پس از حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیم بهرام نژاد، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره این خبر گفت:در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد 36 عدد مهر دست ساز و جعلی؛4 دستگاه شوکر؛ 3 عدد افشانه اشک آور و دستبند فلزی؛4جلد شناسنامه و تعدا قابل توجهای کارت خام مربوط به کارت شناسایی کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادسرای عمومی،تعدادی اوراق قضایی و مقادیری آلات و ادوات مربوط به مصرف شیشه کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطر نشان کرد:پرونده متهم پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: