کد خبر: ۶۶۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۲۴۱۹
پزشکی قانونی استان فارس اسامی 15 تن از قربانیان حادثه سقوط اتوبوس مسافربری به دره در محور نی ریز را که بامداد امروز چهارشنبه دوم تیر ماه اتفاق افتاد، اعلام کرد.
اسامی ۱۵ سرباز جانباختگان سقوط اتوبوس در نی‌ریز فارس/ حال ۸ مصدوم، وخیم است
به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین و به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، در حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره در کیلومتر پنج محور نی ریز در مسیر کرمان ـ شیراز، 19 نفر در صحنه وقوع حادثه جان خود را از دست دادند که اجساد آنان برای شناسایی در اختیار پزشکی قانونی نی ریز قرار گرفت.

بر اساس این گزارش تاکنون جسد 15 تن از این قربانیان شناسایی و برای آنان جواز دفن صادر شده است.

اسامی 15 قربانی است حادثه سقوط اتوبوس به شرح زیر است:
1- علی فتحی نژاد
2- ابراهیم مراد زاده
3- منصور صفری
4- مهدی کریمی
5- آرمان ایمانی
6- سیدعلی دهقانیان
7- محمدحسین بخشی
8- سیدامین اشرف
9- ابراهیم شفیعی
10- وحید خانی
11- سعید امیدواری
12- ماجد حافظی
13- رحیم سجادیان
14- وحید قاسم‌پور
15- امین انصاری

یادآور می شود 15 تن از اجساد، سرباز هستند و شناسایی 4 جسد باقی‌مانده از قربانیان این حادثه توسط پزشکی قانونی نی ریز در حال انجام است و به محض شناسایی اسامی آنان نیز اعلام خواهد شد.

حال 8 تن از مصدومان حادثه اتوبوس سربازان وخیم است

سخنگوی اورژانس کشور از وخیم‌بودن حال 8 تن از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس سربازان پادگان «05» ارتش در استان فارس خبر داد.

مجتبی خالدی، در خصوص آخرین آمار سربازان فوت شده در حادثه سقوط اتوبوس در فارس گفت: در حادثه سقوط اتوبوس کرمان به شیراز، از میان 58 نفر سرنشین این اتوبوس، تکنسین‌های اورژانس با 16 مورد فوت شده در صحنه تصادف روبرو شدند. سه نفر از مجروحان نیز در بیمارستان فوت کردند که در مجموع شمار قربانیان 19 تن شد و 42 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

او گفت: این حادثه درساعت 1:20 بامداد امروز، دوم تیرماه اتفاق افتاد و 11 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که اولین دستگاه 14 دقیقه بعد از حادثه سر صحنه رسید.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور، 22 نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان رجایی شیراز و مابقی نیز به بیمارستانهای شهدای نیریز، امام خمینی(ره) استهبان منتقل شدند.

خالدی همچنین از وخیم بودن حال هشت نفر از مصدومان خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: